Oferte locuri de munca top

Centura Botosani se pregateste de licitatie

Proiectul de construire a centurii municipiului Botoșani se pregătește de lansarea procedurii de achiziție publică în vederea atribuirii contractului de execuție a lucrărilor.

Aceasta pentru că a mai depășit un prag, și anume obținerea avizului din partea Consiliului Interministerial, după cum au anunțat reprezentanții Primăriei Botoșani.

Acest aviz permite demararea procedurilor pentru emiterea proiectului de Hotărâre de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestei investiții. Ulterior obținerii aprobării din partea Guvernului va putea fi demarată licitația pentru contractarea constructorului.

Edilii speră că lucrările ar putea începe în primăvara anului viitor.

Șoseaua de centură a municipiului Botoșani prin Curtești va avea o lungime de 10 kilometri, cu 18 podețe, 4 interesecții sub formă de sensuri giratorii și parcare.

Traseul va avea ca repere sensul giratoriu la intrarea din DN 29 Botoșani-Suceava, va străbate extravilanul comunei Curtești, va continua până la bifurcația cu drumul județean către Vorona și va avea punctul terminus la sensul giratoriu de la Lebăda, cu ieșirea spre Iași.

Prin acest proiect va fi realizat un inel: Autostrada Moldovei A7 – Drumul de Mare viteză Suceava-Botoșani – Centura Botoșani – DJ 208 C – A7.

Centura ocolitoare prin Curtești va fi legată și de Drumul Trans Regio Jijia, prin DN 28 D Botoșani – Târgu Frumos.

TOPUL DRUMARILOR: Pe trend ascendent, spre un adevarat boom

Valoarea totală a investiției ajunge la suma de 323,2 milioane lei și este asigurată prin Programul Operațional de Transport (POT) 2021-2027.

„Am semnat al doilea parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru cel de-al doilea segment de centură ocolitoare, prin Bălușeni, cu ieșire la Victoria – Stăuceni, care va face legătura cu punctul de trecere a frontierei spre Republica Moldova”, a completat primarul Cosmin Andrei, adăugând că a fost demarată deja procedura de achiziție a Studiului de Fezabilitate.

Al doilea segment va avea o lungime de 12 kilometri, cu finanțare tot prin POT 2021-2027.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista Arena Construcțiilor nr. 7/octombrie 2023

Revista Arena Constructiilor octombrie 2023

Sus